Księgowość
-
Prowadzenie ksiąg rachunkowych:
- Opracowanie oraz aktualizacja zasad polityki rachunkowości
- Opracowanie oraz wdrożenie zakładowego planu kont
- Weryfikacja dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym oraz zakwalifikowanie ich do księgowania
- Ewidencjonowanie dowodów księgowych
- Opracowanie instrukcji obiegu dokumentów,
- Obliczanie i ustalanie wysokości zobowiązań podatkowych oraz sporządzanie obowiązujących deklaracji podatkowych miesięcznych i rocznych
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz wartości niematerialnych i prawnych
- Sporządzanie sprawozdań finansowych
- Sporządzanie obowiązujących sprawozdań do GUS
- Reprezentowanie klienta przed Urzędem Skarbowym oraz ZUS
-
Prowadzenie książki przychodów i rozchodów oraz ryczałtu ewidencjonowanego:
- Weryfikacja dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym oraz zakwalifikowanie ich do księgowania
- Prowadzenie ewidencji dla celów podatku VAT
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz wartości niematerialnych i prawnych
- Prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów
- Obliczanie i ustalanie wysokości zobowiązań podatkowych oraz sporządzanie obowiązujących deklaracji podatkowych miesięcznych i rocznych
- Sporządzanie obowiązujących sprawozdań GUS
- Sporządzanie dokumentacji ubezpieczeniowej do ZUS właścicieli
- Reprezentowanie klienta przed Urzędem Skarbowym oraz ZUS
-
Prowadzenie ksiąg rachunkowych stowarzyszeń oraz fundacji