Przykładowe wyceny

Poniższe wyceny są przybliżone, podane jedynie w celach informacyjnych i nie są ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Do każdego przedsiębiorcy podchodzimy indywidualnie, zapraszam więc do kontaktu w celu uzyskania dodatkowych informacji.

Spółka cywilna

  • 2 wspólników
  • działalność usługowa, książka przychodów i rozchodów, VAT
  • 2 pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę
  • 1 zleceniobiorca
  • dokumenty księgowe (70 szt):
    • 25 faktur sprzedaży
    • 40 faktur zakupu
    • 5 dowodów księgowych (amortyzacja, wyciąg bankowy, listy płac itp.)

Wycena za prowadzenie książki przychodów i rozchodów według cennika podstawowego:

  • KPiR z VAT do 50 dokumentów – 300,00 plus każdy kolejny dokument 2,00, więc 300 + 20*2,00 = 340,00
  • 2 wspólników – dokumentacja ubezpieczeniowa za każdego wspólnika – 2*25,00 = 50
  • kompleksowe rozliczenie 2 pracowników zatrudnionych z tyt. umowy o pracę – 2*40 = 80,00
  • kompleksowe rozliczenie 1 zleceniobiorcy = 25,00
  • w cenie sporządzenie rocznej deklaracji za wspólników, rocznych deklaracji podatkowych za pracowników i zleceniobiorców, podstawowe porady księgowe
  • razem koszt obsługi księgowo-kadrowo-płacowej: 495,00 złotych netto

Działalność gospodarcza jednoosobowa

  • działalność usługowa
  • książka przychodów i rozchodów bez VAT
  • 1 rachunek – sprzedaż usług
  • 2 faktury zakupu
  • 2 dowody księgowe (amortyzacja, wyciąg bankowy)

Wycena za prowadzenie książki przychodów i rozchodów według cennika podstawowego:

  • KPiR bez VAT do 5 dokumentów – 100,00
  • w cenie sporządzenie rocznej deklaracji do Urzędu Skarbowego, deklaracji do ZUS, podstaowe porady księgowe