Poniższe wyceny są przybliżone, podane jedynie w celach informacyjnych i nie są ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Do każdego przedsiębiorcy podchodzimy indywidualnie, zapraszam więc do kontaktu w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Spółka cywilna
- 2 wspólników
- działalność usługowa, książka przychodów i rozchodów, VAT
- 2 pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę
- 1 zleceniobiorca
- dokumenty księgowe (70 szt):
- 25 faktur sprzedaży
- 40 faktur zakupu
- 5 dowodów księgowych (amortyzacja, wyciąg bankowy, listy płac itp.)
Wycena za prowadzenie książki przychodów i rozchodów według cennika podstawowego:
- KPiR z VAT do 50 dokumentów – 300,00 plus każdy kolejny dokument 2,00, więc 300 + 20*2,00 = 340,00
- 2 wspólników – dokumentacja ubezpieczeniowa za każdego wspólnika – 2*25,00 = 50
- kompleksowe rozliczenie 2 pracowników zatrudnionych z tyt. umowy o pracę – 2*40 = 80,00
- kompleksowe rozliczenie 1 zleceniobiorcy = 25,00
- w cenie sporządzenie rocznej deklaracji za wspólników, rocznych deklaracji podatkowych za pracowników i zleceniobiorców, podstawowe porady księgowe
- razem koszt obsługi księgowo-kadrowo-płacowej: 495,00 złotych netto
Działalność gospodarcza jednoosobowa
- działalność usługowa
- książka przychodów i rozchodów bez VAT
- 1 rachunek – sprzedaż usług
- 2 faktury zakupu
- 2 dowody księgowe (amortyzacja, wyciąg bankowy)
Wycena za prowadzenie książki przychodów i rozchodów według cennika podstawowego:
- KPiR bez VAT do 5 dokumentów – 100,00
- w cenie sporządzenie rocznej deklaracji do Urzędu Skarbowego, deklaracji do ZUS, podstaowe porady księgowe